Obowiązuje od: 01.01.2020
Określa zasady Centrum Urody Moss
I REZERWACJE:
-
Klient może uprzednio umówić termin wykonania zabiegu w Salonie, telefonicznie lub internetowo bądź za pomocą Social Mediów.
-
Nieprzystąpienie do zabiegu w umówionym terminie i/lub nie skontaktowanie się na mniej niż 24 godziny przed, uprawnia Salon do niedokonywania dalszych rezerwacji dla Klienta, tudzież zastosowania opcji: Przedpłaty w wysokości 50% wartości usługi.
-
Przedpłata nie jest zwracana w przypadku: nie pojawienia się w ustalonym terminie, bądź anulowania go w terminie późniejszym niż: 48h przed zaplanowaną wizytą.
-
Na zarezerwowane zabiegi należy się zgłosić najpóźniej 5 minut przed umówioną godziną. Salon zachowuje prawo do niewykonania zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 15 minut.
-
Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika, z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Należność będzie liczona zgodnie z aktualnym cennikiem.
-
W przypadku opóźnienia zabiegu z przyczyn leżących po stronie Salonu, w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
-
Salon zastrzega sobie prawo do odwołania terminu zabiegu z przyczyn losowych. Salon jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin.
-
Pierwszeństwo na termin wykonania zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.
II PŁATNOŚCI:
-
Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne, zgodnie z cennikiem, który dostępny jest w Salonie (kod QR) oraz w Internecie pod adresem http://www.moss.krakow.pl/
-
W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w kasie, płatność kartą płatniczą (terminal). Nie ma możliwość płatności: Przelewem (wyjątek: ZADATEK)
-
Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na zabiegi świadczone w Salonie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości.
-
Promocję nie łączą się.
-
Zapis powyżej 2 usług: zadatek (płatny w salonie lub przelewem) Zwrotny, tylko i wyłącznie w przypadku odwołania wizyty, na co najmniej 2 dni przed terminem.
-
Zapisując min.: 2osoby, w tym samym dniu wymagany będzie: zadatek (płatny w salonie lub przelewem) Zwrotny, tylko i wyłącznie w przypadku odwołania wizyty na co najmniej 2 dni przed terminem.
-
Zadatek w wysokości: 20% wartości usługi.
III Odpowiedzialność
-
Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ustawowi przedstawiciele.
-
Osoby niepełnoletnie musza wstawić się z opiekunem prawnym, bądź posiadać stosowną zgodę na poddanie się zabiegowi.
-
Salon ponosi odpowiedzialność za powierzone do przechowania: tylko okrycia wierzchnie.
-
Salon nie ponosi jednak odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim. W szczególności rzeczy wartościowe: torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
-
Salon ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie Zabiegu przez Pracowników.
-
Kosmetolog ma możliwość odmówienia usługi, ze względu na bezpieczeństwo klienta jak i swoje.
-
Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w wywiadzie, w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany zabieg po stronie Salonu.
-
Salon nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta. Jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką kosmetyczną i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
-
Salon zastrzega, iż osób pod wpływem alkoholu bądź środków oduzających nie obsługujemy.
IV Reklamacje
-
Klient ma prawo do złożenia reklamacji, sposobu wykonania zabiegu lub jego efektów, w terminie 7 dni od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów.
-
Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania zabiegu w Salonie w dowolnej formie.
-
Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Salonie lub za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Salonu, tudzież formą elektroniczną. Wskazane jest dołączenie do zgłoszenia dokumentacji zdjęciowej.
-
Wszystkie reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni.
-
W przypadku uznania reklamacji Salon dokona zwrotu ceny Zabiegu Klientowi lub umożliwi skorzystanie z nieodpłatnego zabiegu korygującego.
-
W przypadku odmowy uznania reklamacji, Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni.
-
W przypadku kwestionowania zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Salon zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
-
Prosimy o przemyślane zakupy, gdyż zwrotów oraz wymian nie przyjmujemy.
V POZOSTAŁE POSTANOWIENIA:
-
Na terenie całego Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
-
Szanujmy swój czas na relaks, jak również osób trzecich: dlatego prosimy o ciszę.
-
Usługi wykonujemy tylko i wyłącznie na produktach Salonu Moss.
VI POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
-
Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Salon lub Pracownicy.
-
Salon zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Salonie.
-
Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
Niniejszy regulamin obowiązuje od 01.01.2020 r.